Loading...
INS – IES Johan Carballeira 2017-10-24T13:58:43+00:00

A 4º Sesión. Canto prexuízo! (memes para chamar as cousas polo seu nome)

11 Xaneiro, 2018|Categorías: Gifs, IES Johan Carballeira, Interculturalidade, Memes, Migracións, Racismo e Xenofobia|

Esta cuarta sesión foi realmente interesante. Os esteriotipos son fillos dos prexuízos e, estes últimos, unha simplificación da realidade. A sesión partiu dun vídeo no que se empregaba a palabra "gallego" de xeito pexorativo. Despois, tratamos de adeviñar, a través de dúas novas de xornal (na que se ocultaba gran parte do texto para resaltar certas palabras empregadas) e tamén a través das imaxes que acompañaban ós artigos, cómo se trataba de crear unha sensación de alarma inxustificada co emprego dunha linguaxe bélica para referirse ao fenómeno da inmigración. O alumnado reflexionou entón sobre o uso da linguaxe nos medios, sobre como as palabras poden chegar a construir esteriotipos negativos cara as persoas migrantes ou doutra raza ou etnia. A conclusión: se nunha clase de 3ºESO todos e todas somos diferentes, tamén o son ás persoas de nacionalidade e cultura [...]

A inmigracion non conleva criminalidade #StopBulos

18 Decembro, 2017|Categorías: IES Johan Carballeira, Micro-videos, Migracións|

Micro-Vídeo realizado dentro no IES Johan Carballeira de Bueu dentro do proxecto #EpDLab. Neste exercicio comparamos ideas estendidas entre a opinión públicas con datos estatísticos de fontes reais como os diferentes Ministerios, Eurostat ou ACNUR para comprobar canto teñen de realidade ou de bulo. Este traballo foi realizado coa axuda da web http://stoprumores.com/

Axudas Sociais e Inmigración #StopBulos

18 Decembro, 2017|Categorías: Centros de ensino, IES Johan Carballeira, Micro-videos, Migracións, Racismo e Xenofobia|

Micro-Vídeo realizado dentro no IES Carlos Casares de Viana do Bolo dentro do proxecto #EpDLab. Neste exercicio comparamos ideas estendidas entre a opinión públicas con datos estatísticos de fontes reais como os diferentes Ministerios, Eurostat ou ACNUR para comprobar canto teñen de realidade ou de bulo. Este traballo foi realizado coa axuda da web  stoprumores.com

Quen sofre a maioría dos atentados? #StopIslamofobia #StopBulos

18 Decembro, 2017|Categorías: Centros de ensino, IES Johan Carballeira, Micro-videos, Migracións, Racismo e Xenofobia|

Micro-Vídeo realizado dentro no IES Carlos Casares de Viana do Bolo dentro do proxecto #EpDLab. Neste exercicio comparamos ideas estendidas entre a opinión públicas con datos estatísticos de fontes reais como os diferentes Ministerios, Eurostat ou ACNUR para comprobar canto teñen de realidade ou de bulo. Este traballo foi realizado coa axuda da web  stoprumores.com

StopBulos

15 Decembro, 2017|Categorías: Blog, Centros de ensino, IES Johan Carballeira, Micro-videos, Migracións, Racismo e Xenofobia, Xéneros e Narrativas|

E chegamos á 3ª xornada do EpdLab! Nesta ocasión traballamos a obxectividade e subxectividade á hora de informar nos diferentes medios de comunicación. Para iso, analizamos titulares de prensa da mesma noticia publicados en distintos xornais e puidemos observar como,  dependendo do enfoque adoptado por cada un deles,cambiaba a nosa percepción do acontecido. […]