Loading...
INS – IES Praia Barraña2021-10-26T16:47:26+02:00

A linguaxe si importa, e moito.

9 Febreiro, 2025|Categorías: Blog, IES Praia Barraña, Medios, Racismo e Xenofobia, Sociedade|

No terceiro obradoiro do EpDLab o alumnado de 1° B reflexionou con Roi sobre a importancia da linguaxe, sobre como nos inflúen os termos que se utilizan para comunicar certas noticias e referirse a determinadas persoas, sobre como nós mesm@s deberíamos fixarnos máis nas verbas que utilizamos para falar do mundo que nos rodea. […]

Segundo obradoiro: o discurso dos medios e as fake news

23 Decembro, 2024|Categorías: Blog, Colectivos Culturais, IES Carlos Casares, IES de Brión, IES Illa de Ons, IES Pintor Colmeiro, IES Praia Barraña, Micro-videos, Racismo e Xenofobia, Sexismo e identidade|

No segundo obradoiro desenvolvido neste mes de decembro traballamos sobre os discursos nos medios de comunicación, especialmente na súa relación cos prexuízos que afectan a colectivos minoritarios como as persoas migrantes, as mulleres e as minorías raciais. Analizamos diferentes noticias reais, tanto de prensa escrita como das redes, para reflexionar sobre como os a desinformación e so bulos son a base sobre a que se constrúe o discursos de odio. Aprendemos tamén como esa é unha ferramentas que contribúen a xustificar a exclusión e discriminación e que isto ten consecuencias directas na vida das persoa. Empregamos para isto vídeos e contidos de redes de xente coñecida polo alumnado para que conecten eses discursos que as veces lles chegan por canles aparentemente de entretemento. O obxectivo final da sesión é desenvolver o pensamento crítico coa intención de que sexan quen de [...]

Obradoiro 1: aprendizaxes para o cambio social

30 Novembro, 2024|Categorías: Blog, Educación e DDHH, Fotografía, IES Carlos Casares, IES de Brión, IES Illa de Ons, IES Pintor Colmeiro, IES Praia Barraña|

Este ano, o primeiro obradoiro da décima edición de EpDLab (si, xa van q0e anos!) comezou cunha dinámica colectiva onde o alumnado compartiu as súas expectativas e necesidades en torno ás temáticas do proxecto. Durante a sesión, destacamos a educación como un dereito universal, esencial para crear un futuro máis xusto e igualitario para todas as persoas. A través dinámicas de pensamento colectivo, mapas sobre a distribución do acceso á educación ou estatísticas sobre a desigualdade, vimos como a educación é clave para reducir as diferenzas de oportunidades. Tamén, exploramos os ODS e coñecemos a traballo de mulleres activistas que loitaron pola educación, ofrecendo exemplos de cambio real. As conclusións do alumnado foron claras e reflexivas: "a educación é un dereito fundamental", "non todo o mundo teñen as mesmas oportunidades" ou “antes pensaba que as mulleres podían estudar e agora [...]

Go to Top