Loading...
BLOG 2017-10-26T19:23:32+00:00
1001, 2020

Obradoiro 4 Agareso, #StopRumores

10 Xaneiro, 2020|Categorías: Animación, Blog, Cine e dobraxe, Colectivos Culturais, Comunidades, DiversaKit, Escola, Falso documental, IES Carlos Casares, Medios, Micro-videos, Migracións, Racismo e Xenofobia, Sociedade, Temas, Xéneros e Narrativas|

#StopRumores

Hoxe 10 de xaneiro o alumnado de 2º de ESO do #iescarloscasares traballou no recoñecemento e crítica ante as fake news nos medios de comunicación. O produto final, a elaboración dun vídeo referente a datos reais que se terxiversan mediante bulos. Roi, o monitor da actividade, felicitou ao alumnado polo seu traballo!!

2312, 2019

Memes para chamar as cousas polo seu nome

23 Decembro, 2019|Categorías: Blog, Memes, Migracións, Racismo e Xenofobia|

Este mes de marzo tivemos o terceiro obradoiro de EpdLab. Nel falamos de prexuízos e migracións, facendo especial fincapé na linguaxe e no tratamento que se da nos medios. Un ano máis, comprobamos como en moitos casos hai un maior sentido crítico e unha maior capacidade de empatía e razoamento entre o alumnado de ESO que entre persoas adultas.

Comezamos a sesión a partir da primeira persoa, de reflectir sobre como nos fai sentir que a nós, os galegos e galegas, nos etiqueten nos asignen connotacións negativas. Esta reflexión facémola todos os anos a través  do visionado e debate arredor do fragmento dunha entrevista, onde a resposta de “gallego en el sentido más peyorativo del término” utilízase para definir a unha persoa.

Feita esta introdución facemos uns exercicios con prensa escrita e vemos como a linguaxe moitas veces empregada […]

2212, 2019

Rachando co racismo

22 Decembro, 2019|Categorías: Blog, Centros de ensino, IES de Brión, Memes, Racismo e Xenofobia|

No IES de Brión rematamos o trimestre cun novo obradoiro de EPD Lab!

Desta vez reflexionamos sobre o poder que ten a linguaxe, como a forma pode mudar o contido do que se quere dicir. Para elo, traballamos sobre distintas noticias e imaxes comprobando os diferentes xeitos de entendelas e como o racismo está máis presente do que pensabamos. Por que nunha noticia é necesario dicir que a persoa é marroquí? Por que nos soa raro entón cando, en cambio, dicimos que é “cuarentona” ou “loura”? Todo isto nos fixo pensar moito e saíron reflexión moi interesante que, seguro, cambiaron algo en nós.

Para rematar poñendo un pouco de humor ao asunto, empregamos a app Meme Generator! Fixemos memes xogando coa linguaxe e as imaxes e, así, poñendo en evidencia o absurdo de ser racista.

Vémonos á volta!

Obradoiro 4 Agareso, #StopRumores

#StopRumores

Hoxe 10 de xaneiro o alumnado de 2º de ESO do #iescarloscasares traballou no recoñecemento e crítica ante as fake news nos medios de comunicación. O produto final, a elaboración dun vídeo referente a datos reais que se terxiversan mediante bulos. Roi, o monitor da actividade, felicitou ao alumnado polo seu traballo!!

Memes para chamar as cousas polo seu nome

Este mes de marzo tivemos o terceiro obradoiro de EpdLab. Nel falamos de prexuízos e migracións, facendo especial fincapé na linguaxe e no tratamento que se da nos medios. Un ano máis, comprobamos como en moitos casos hai un maior sentido crítico e unha maior capacidade de empatía e razoamento entre o alumnado de ESO que entre persoas adultas.

Comezamos a sesión a partir da primeira persoa, de reflectir sobre como nos fai sentir que a nós, os galegos e galegas, nos etiqueten nos asignen connotacións negativas. Esta reflexión facémola todos os anos a través  do visionado e debate arredor do fragmento dunha entrevista, onde a resposta de “gallego en el sentido más peyorativo del término” utilízase para definir a unha persoa.

Feita esta introdución facemos uns exercicios con prensa escrita e vemos como a linguaxe moitas veces empregada […]

23 Decembro, 2019|Categorías: Blog, Memes, Migracións, Racismo e Xenofobia|

Rachando co racismo

No IES de Brión rematamos o trimestre cun novo obradoiro de EPD Lab!

Desta vez reflexionamos sobre o poder que ten a linguaxe, como a forma pode mudar o contido do que se quere dicir. Para elo, traballamos sobre distintas noticias e imaxes comprobando os diferentes xeitos de entendelas e como o racismo está máis presente do que pensabamos. Por que nunha noticia é necesario dicir que a persoa é marroquí? Por que nos soa raro entón cando, en cambio, dicimos que é “cuarentona” ou “loura”? Todo isto nos fixo pensar moito e saíron reflexión moi interesante que, seguro, cambiaron algo en nós.

Para rematar poñendo un pouco de humor ao asunto, empregamos a app Meme Generator! Fixemos memes xogando coa linguaxe e as imaxes e, así, poñendo en evidencia o absurdo de ser racista.

Vémonos á volta!

22 Decembro, 2019|Categorías: Blog, Centros de ensino, IES de Brión, Memes, Racismo e Xenofobia|