O futuro que queremos
Primeiro obradoiro do EpDLab e xa nos deron abondo no que pensar! […]
QUE IMPORTANTE É O ENSINO!



Obradoiro 1: polo dereito á educación
Na sesión de hoxe do #epdlab9 Roi e o alumnado de 2º da ESO repasaron os ODS como eixo vertebrador de igualdade entre as persoas, sostibilidade de economías e coidado do planeta, entre outros aspectos. Centráronse fundamentalmente no ODS 4 “Educación de calidade” e indirectamente no ODS 5 “Igualdade de xénero”. Inevitablemente xurdiu Malala como activista que defende o dereito a unha educación de calidade para todas as persoas, especialmente as mulleres (2 de cada tres persoas analfabetas no planeta son mulleres). Finalmente, o alumnado de 2º converteuse en activista creando imaxes con texto reivindicando ou amosando aqueles aspectos que máis lles chamaron a atención durante o obradoiro de hoxe.
Enquisa inicial #epdlab9



Comeza EpDLab 23-24
EpDLab comeza o curso 23-24: 9 anos de traballo, e seguimos medrando, aprendendo e construíndo comunidade

O pasado xoves 28 de setembro celebramos a primeira actividade de EpDLab 23-24. Xuntámonos 11 persoas na biblioteca do IES de Brión, que foi renovada ao longo do pasado verán, creando un espazo moi agradable para o traballo en grupo. Neste escenario, e despois de meses sen vérmonos en persoa, arrincamos esta novena fase de proxecto con bo humor, ganas de aprender xuntas e co reconforto de anos de coñecemento e […]
Arranca o #epdlab9
Onte arrancou no IES de Brión a novena edición do #epdlab que xa podemos etiquetar como #epdlab9 . Este é un proxecto de educación para a cidadanía global no que o noso IES participará un ano máis 🥰 e xa van 9 aniños. Nesta aventura, xunto ao noso alumnado de 2⁰ ESO estarán equipos doutros 4 centros galegos: Brión, Silleda, Boiro e Bueu.
O futuro que queremos
Primeiro obradoiro do EpDLab e xa nos deron abondo no que pensar! […]
QUE IMPORTANTE É O ENSINO!



Obradoiro 1: polo dereito á educación
Na sesión de hoxe do #epdlab9 Roi e o alumnado de 2º da ESO repasaron os ODS como eixo vertebrador de igualdade entre as persoas, sostibilidade de economías e coidado do planeta, entre outros aspectos. Centráronse fundamentalmente no ODS 4 “Educación de calidade” e indirectamente no ODS 5 “Igualdade de xénero”. Inevitablemente xurdiu Malala como activista que defende o dereito a unha educación de calidade para todas as persoas, especialmente as mulleres (2 de cada tres persoas analfabetas no planeta son mulleres). Finalmente, o alumnado de 2º converteuse en activista creando imaxes con texto reivindicando ou amosando aqueles aspectos que máis lles chamaron a atención durante o obradoiro de hoxe.
Enquisa inicial #epdlab9



Comeza EpDLab 23-24
EpDLab comeza o curso 23-24: 9 anos de traballo, e seguimos medrando, aprendendo e construíndo comunidade

O pasado xoves 28 de setembro celebramos a primeira actividade de EpDLab 23-24. Xuntámonos 11 persoas na biblioteca do IES de Brión, que foi renovada ao longo do pasado verán, creando un espazo moi agradable para o traballo en grupo. Neste escenario, e despois de meses sen vérmonos en persoa, arrincamos esta novena fase de proxecto con bo humor, ganas de aprender xuntas e co reconforto de anos de coñecemento e […]
Arranca o #epdlab9
Onte arrancou no IES de Brión a novena edición do #epdlab que xa podemos etiquetar como #epdlab9 . Este é un proxecto de educación para a cidadanía global no que o noso IES participará un ano máis 🥰 e xa van 9 aniños. Nesta aventura, xunto ao noso alumnado de 2⁰ ESO estarán equipos doutros 4 centros galegos: Brión, Silleda, Boiro e Bueu.