Loading...
BLOG 2017-10-26T19:23:32+00:00
902, 2020

Acabemos coas Fake News! #STOPRUMORES

9 Febreiro, 2020|Categorías: Blog, Comunidades, DiversaKit, IES Pintor Colmeiro, Medios, Micro-videos, Sociedade|

 

No noso cuarto obradoiro do EpdLab analizamos a subxectividade dos medios de comunicación e afondamos un pouco máis no mundo das fake news. A través de artigos extraídos de distintos medios,  reflexionamos sobre o papel que xogan á hora de contar historias que asemellan certas, mais distan bastante da realidade.

 

 

O alumnado tivo a oportunidade de indagar sobre distintos rumores que se atopan bastante extendidos na nosa sociedade e que afectan fundamentalmente ás comunidades minorizadas.

Ademais, contrastamos os datos oficias co que en última instancia nos trasmiten os medios, sendo conscientes de que nunha inmensa maioría de casos estes artigos distan moito da realidade.

 

Por último, os/as alumnxs do Pintor Colmeiro de Silleda participaron na creación dos seus propios videos nos que extraían as súas propias conclusións sobre varios […]

602, 2020

O IES de Brión contra as Fake news!

6 Febreiro, 2020|Categorías: Blog, Centros de ensino, Contrapublicidade, IES de Brión, Migracións, Racismo e Xenofobia|

O uso da información da moito de si! No último EPDLab, reflexionamos sobre como a manipulación da información pode chegar a ser perigoso.

María mostrounos distintas noticias (algunhas do máis peculiar!) e tivemos que decidir cal era verdadeira e cal falsa. Tamén reflexionamos sobre a manipulación de datos, sobre todo dos datos relacionados cun tema da actualidade: a migración. Para rematar, empregamos distintas app de edición de vídeos para facer os nosos propios “contra-Fake news”.

1001, 2020

Obradoiro 4 Agareso, #StopRumores

10 Xaneiro, 2020|Categorías: Animación, Blog, Cine e dobraxe, Colectivos Culturais, Comunidades, DiversaKit, Escola, Falso documental, IES Carlos Casares, Medios, Micro-videos, Migracións, Racismo e Xenofobia, Sociedade, Temas, Xéneros e Narrativas|

#StopRumores

Hoxe 10 de xaneiro o alumnado de 2º de ESO do #iescarloscasares traballou no recoñecemento e crítica ante as fake news nos medios de comunicación. O produto final, a elaboración dun vídeo referente a datos reais que se terxiversan mediante bulos. Roi, o monitor da actividade, felicitou ao alumnado polo seu traballo!!

2312, 2019

Memes para chamar as cousas polo seu nome

23 Decembro, 2019|Categorías: Blog, Memes, Migracións, Racismo e Xenofobia|

Este mes de marzo tivemos o terceiro obradoiro de EpdLab. Nel falamos de prexuízos e migracións, facendo especial fincapé na linguaxe e no tratamento que se da nos medios. Un ano máis, comprobamos como en moitos casos hai un maior sentido crítico e unha maior capacidade de empatía e razoamento entre o alumnado de ESO que entre persoas adultas.

Comezamos a sesión a partir da primeira persoa, de reflectir sobre como nos fai sentir que a nós, os galegos e galegas, nos etiqueten nos asignen connotacións negativas. Esta reflexión facémola todos os anos a través  do visionado e debate arredor do fragmento dunha entrevista, onde a resposta de “gallego en el sentido más peyorativo del término” utilízase para definir a unha persoa.

Feita esta introdución facemos uns exercicios con prensa escrita e vemos como a linguaxe moitas veces empregada […]

2212, 2019

Rachando co racismo

22 Decembro, 2019|Categorías: Blog, Centros de ensino, IES de Brión, Memes, Racismo e Xenofobia|

No IES de Brión rematamos o trimestre cun novo obradoiro de EPD Lab!

Desta vez reflexionamos sobre o poder que ten a linguaxe, como a forma pode mudar o contido do que se quere dicir. Para elo, traballamos sobre distintas noticias e imaxes comprobando os diferentes xeitos de entendelas e como o racismo está máis presente do que pensabamos. Por que nunha noticia é necesario dicir que a persoa é marroquí? Por que nos soa raro entón cando, en cambio, dicimos que é “cuarentona” ou “loura”? Todo isto nos fixo pensar moito e saíron reflexión moi interesante que, seguro, cambiaron algo en nós.

Para rematar poñendo un pouco de humor ao asunto, empregamos a app Meme Generator! Fixemos memes xogando coa linguaxe e as imaxes e, así, poñendo en evidencia o absurdo de ser racista.

Vémonos á volta!

Acabemos coas Fake News! #STOPRUMORES

 

No noso cuarto obradoiro do EpdLab analizamos a subxectividade dos medios de comunicación e afondamos un pouco máis no mundo das fake news. A través de artigos extraídos de distintos medios,  reflexionamos sobre o papel que xogan á hora de contar historias que asemellan certas, mais distan bastante da realidade.

 

 

O alumnado tivo a oportunidade de indagar sobre distintos rumores que se atopan bastante extendidos na nosa sociedade e que afectan fundamentalmente ás comunidades minorizadas.

Ademais, contrastamos os datos oficias co que en última instancia nos trasmiten os medios, sendo conscientes de que nunha inmensa maioría de casos estes artigos distan moito da realidade.

 

Por último, os/as alumnxs do Pintor Colmeiro de Silleda participaron na creación dos seus propios videos nos que extraían as súas propias conclusións sobre varios […]

9 Febreiro, 2020|Categorías: Blog, Comunidades, DiversaKit, IES Pintor Colmeiro, Medios, Micro-videos, Sociedade|

O IES de Brión contra as Fake news!

O uso da información da moito de si! No último EPDLab, reflexionamos sobre como a manipulación da información pode chegar a ser perigoso.

María mostrounos distintas noticias (algunhas do máis peculiar!) e tivemos que decidir cal era verdadeira e cal falsa. Tamén reflexionamos sobre a manipulación de datos, sobre todo dos datos relacionados cun tema da actualidade: a migración. Para rematar, empregamos distintas app de edición de vídeos para facer os nosos propios “contra-Fake news”.

6 Febreiro, 2020|Categorías: Blog, Centros de ensino, Contrapublicidade, IES de Brión, Migracións, Racismo e Xenofobia|

Obradoiro 4 Agareso, #StopRumores

#StopRumores

Hoxe 10 de xaneiro o alumnado de 2º de ESO do #iescarloscasares traballou no recoñecemento e crítica ante as fake news nos medios de comunicación. O produto final, a elaboración dun vídeo referente a datos reais que se terxiversan mediante bulos. Roi, o monitor da actividade, felicitou ao alumnado polo seu traballo!!

Memes para chamar as cousas polo seu nome

Este mes de marzo tivemos o terceiro obradoiro de EpdLab. Nel falamos de prexuízos e migracións, facendo especial fincapé na linguaxe e no tratamento que se da nos medios. Un ano máis, comprobamos como en moitos casos hai un maior sentido crítico e unha maior capacidade de empatía e razoamento entre o alumnado de ESO que entre persoas adultas.

Comezamos a sesión a partir da primeira persoa, de reflectir sobre como nos fai sentir que a nós, os galegos e galegas, nos etiqueten nos asignen connotacións negativas. Esta reflexión facémola todos os anos a través  do visionado e debate arredor do fragmento dunha entrevista, onde a resposta de “gallego en el sentido más peyorativo del término” utilízase para definir a unha persoa.

Feita esta introdución facemos uns exercicios con prensa escrita e vemos como a linguaxe moitas veces empregada […]

23 Decembro, 2019|Categorías: Blog, Memes, Migracións, Racismo e Xenofobia|

Rachando co racismo

No IES de Brión rematamos o trimestre cun novo obradoiro de EPD Lab!

Desta vez reflexionamos sobre o poder que ten a linguaxe, como a forma pode mudar o contido do que se quere dicir. Para elo, traballamos sobre distintas noticias e imaxes comprobando os diferentes xeitos de entendelas e como o racismo está máis presente do que pensabamos. Por que nunha noticia é necesario dicir que a persoa é marroquí? Por que nos soa raro entón cando, en cambio, dicimos que é “cuarentona” ou “loura”? Todo isto nos fixo pensar moito e saíron reflexión moi interesante que, seguro, cambiaron algo en nós.

Para rematar poñendo un pouco de humor ao asunto, empregamos a app Meme Generator! Fixemos memes xogando coa linguaxe e as imaxes e, así, poñendo en evidencia o absurdo de ser racista.

Vémonos á volta!

22 Decembro, 2019|Categorías: Blog, Centros de ensino, IES de Brión, Memes, Racismo e Xenofobia|