Loading...
INS – IES Pintor Colmeiro2017-10-22T18:15:57+02:00

Obradoiro 4: Videocartas co batey La Balsa, República Dominicana

13 Marzo, 2023|Categorías: Batey La Balsa, Blog, Centros de ensino, Comunidades, Escola, IES Pintor Colmeiro, Interculturalidade, Medios, Micro-videos, República Dominicana, Sociedade|

No obradoiro de hoxe achegámonos á realidade do "batey" La Balsa, na República Dominicana. Aprendemos que un "batey" é un asentamento ligado á historia das plantacións de azucre, que ben vale unha investigación na rede. Como non podía ser doutra maneira, primeiro Roi fixo un escaneo [...]

Obradoiro 3: A linguaxe importa! Memes para chamar as cousas polo seu nome

6 Febreiro, 2023|Categorías: Blog, Escola, IES Pintor Colmeiro, Medios, Memes, Migracións, Racismo e Xenofobia, Sociedade|

Neste terceiro obradoiro do EpDLab afondamos en como se trata nos medios a distintos colectivos: minorías e migrantes. Analizamos distintas novas e preguntámonos se eses colectivos son tratados obxectivamente. Vimos que existe un marcado discurso de odio, moi vixente aínda. Exemplos coma a situación das persoas [...]

Charlas no marco do EpDLab para demais membros da comunidade

21 Xaneiro, 2023|Categorías: Blog, Centros de ensino, Escola, IES Pintor Colmeiro, Medios, Migracións, Racismo e Xenofobia, Sociedade|

O venres 20 de xaneiro o alumnado de 4º ESO, 1º BAC e 2º BAC participou nunha interesante charla para reflexionar sobre a subxectividade nos medios, os bulos e o discurso de odio.           Grazas a Agareso e á súa iniciativa do [...]

Obradoiro 2: bulos e discurso de odio

27 Decembro, 2022|Categorías: Blog, Cine e dobraxe, IES Carlos Casares, IES de Brión, IES Illa de Ons, IES Pintor Colmeiro, IES Praia Barraña, Racismo e Xenofobia|

No mes de decembro realizamos a actividade sobre bulos e discurso de odio. Esta ven repetíndose, con adaptacións e actualizacións de contidos, dende a primeira edición de EpDLab. Un dos obxectivos do ensino obrigatorio é o de fomentar a análise crítica entre a mocidade, o que [...]

Go to Top