Obradoiro 4 no IES Carlos Casares
Onte 3 de abril tivo lugar na aula de 2⁰ da ESO un dos obradoiros #epdlab10 mellor valorados todos os anos. A oportunidade de poder coñecer unha comunidade educativa da República Dominicana ao tempo que amosamos a nosa realidade sociocultural ás compañeiras e compañeiros da illa foi moi ben aproveitada polo noso alumnado en formato de videocartas.
Obradoiro 3 no IES Carlos Casares
No obradoiro con Agareso de hoxe, traballamos con 2° da ESO os prexuízos e os estereotipos, especialmente culturais, decubrindo e desmontando o racismo en cada un de nós, pero tamén a súa presenza e o sensacionalismo nos medios e distintas publicacións; todo isto reflexionando tanto en grupo coma de xeito individual e sempre dende a empatía, poñéndonos na pel do outro. #epdlab #epdlab10
Traballando a información e a desinformación en 1º ESO
Roi, de Agareso , veu ao instituto, un ano máis, para traballar co alumnado de 1° de ESO sobre a problemática da información e a desinformación. Desta volta, co grupo de 1º da ESO, e coa idea de continuar no seguinte curso con esta actividade cando dito grupo participe na vindeira edición do #epdlab.
Formas de detectar un bulo
Vídeo sobre bulos e fake news realizado no IES Carlos Casares de Viana do Bolo #EpDLab #EpDLab10
Como detectar bulos
Vídeo sobre bulos e fake news realizado no IES Carlos Casares de Viana do Bolo #EpDLab #EpDLab10
Segundo obradoiro: o discurso dos medios e as fake news
No segundo obradoiro desenvolvido neste mes de decembro traballamos sobre os discursos nos medios de comunicación, especialmente na súa relación cos prexuízos que afectan a colectivos minoritarios como as persoas migrantes, as mulleres e as minorías raciais. Analizamos diferentes noticias reais, tanto de prensa escrita como das redes, para reflexionar sobre como os a desinformación e so bulos son a base sobre a que se constrúe o discursos de odio. Aprendemos tamén como esa é unha ferramentas que contribúen a xustificar a exclusión e discriminación e que isto ten consecuencias directas na vida das persoa. Empregamos para isto vídeos e contidos de redes de xente coñecida polo alumnado para que conecten eses discursos que as veces lles chegan por canles aparentemente de entretemento. O obxectivo final da sesión é desenvolver o pensamento crítico coa intención de que sexan quen de [...]