Loading...
INS – IES Castro Alobre 2017-10-22T18:15:31+00:00

Que sabes das persoas refuxiadas? #StopRumores

4 Febreiro, 2019|Categorías: IES Castro Alobre, Micro-videos, Migracións, Racismo e Xenofobia|

Micro-Vídeo realizado dentro no IES Castro Alobre de Vilagarcía de Arousa dentro do proxecto #EpDLab. Neste exercicio comparamos ideas estendidas entre a opinión públicas con datos estatísticos de fontes reais como os diferentes Ministerios, Eurostat ou ACNUR para comprobar canto teñen de realidade ou de bulo. Este traballo foi realizado coa axuda da web  stoprumores.com

Coas axudas sociais aos inmigrantes #StopRumores

4 Febreiro, 2019|Categorías: IES Castro Alobre, Micro-videos, Migracións, Racismo e Xenofobia|

Micro-Vídeo realizado dentro no IES Castro Alobre de Vilagarcía de Arousa dentro do proxecto #EpDLab. Neste exercicio comparamos ideas estendidas entre a opinión públicas con datos estatísticos de fontes reais como os diferentes Ministerios, Eurostat ou ACNUR para comprobar canto teñen de realidade ou de bulo. Este traballo foi realizado coa axuda da web  stoprumores.com

Percepción e Realidade sobre os musulmáns en España #StopIslam

4 Febreiro, 2019|Categorías: IES Castro Alobre, Interculturalidade, Micro-videos, Racismo e Xenofobia|

Micro-Vídeo realizado dentro no IES Castro Alobre de Vilagarcía de Arousa dentro do proxecto #EpDLab. Neste exercicio comparamos ideas estendidas entre a opinión públicas con datos estatísticos de fontes reais como os diferentes Ministerios, Eurostat ou ACNUR para comprobar canto teñen de realidade ou de bulo. Este traballo foi realizado coa axuda da web  stoprumores.com

A credibilidade da información está en xogo?

17 Xaneiro, 2019|Categorías: Blog, Centros de ensino, IES Castro Alobre, Medios, Micro-videos, Migracións, Racismo e Xenofobia|

Comezamos o ano cun interesante tema, Os bulos ou Fake news. O alumnado tivo que reflexionar acerca da veracidade ou falsedade de catro noticias. A conclusión foi que non é nada fácil distinguilas; por iso, debemos prestar atención e non quedarnos só co titular. A lectura crítica dos textos é unha aprendizaxe que non se debería esquecer. Roi presentoulles a mesma noticia, pero en diferentes xornais, para evidenciar como se pode manipular aos lectores e lectoras e condicionar a súa opinión. Manipulación a través da palabra e, tamén, da imaxe. A continuación, visionamos o vídeo Manual para que no te la cuelen, que foi esclarecedor. A rapazada xa estaba preparada para a fase práctica, a edición dun vídeo (con Videoshow, Vivavideo ou Kinemaster) no que, utilizando datos reais, puxesen freo aos bulos.