Loading...
BLOG 2017-10-26T19:23:32+00:00
2903, 2019

Comunicando coa República Dominicana

29 Marzo, 2019|Categorías: Blog, Escola, IES Castro Alobre, Interculturalidade, Racismo e Xenofobia, Sociedade, Videocartas|

Despois de repasar os contidos da sesión anterior, Roi presentou aos mozos e mozas da República Dominicana e viron as videocartas que lle mandaron. Coñeceron a súa escola e o seu modo de vida.

A actividade a realizar consistía na gravación dun vídeo no que o alumnado vilagarcián respostou ás preguntas que lle facían: como era o clima, se eran amistosos, se se cortaba a auga, o tipo de música que lle gustaba ou os seus deportes favoritos.

 

1103, 2019

Obradoiro 5 – Stop prexuízos racistas!!

11 Marzo, 2019|Categorías: Blog, Colectivos Culturais, Comunidades, IES Carlos Casares, Interculturalidade, Racismo e Xenofobia, Sociedade|

Tendemos a xulgar pola pel, pola cor, polas diferenzas culturais… Seguimos facéndoo a pesar de que as diferenzas nos poderían enriquecer, e moito. Desta volta, o obradoiro EPDLAB afondou no tema dos prexuízos étnicos. En palabras de Antón, “o outro día tivemos unha charla con AGARESO, e estivemos falando sobre os prexuízos de cara a grupos de persoas, coma poden se os xitanos… visualizamos diferentes situacións e mesmo instalamos unha app para crear texto contra os prexuízos!!”

103, 2019

Sesión 5 de EpdLAB: aprendizaxe significativa

1 Marzo, 2019|Categorías: Blog, Colectivos Culturais, Gifs, Micro-videos|

Cando se fala de aprendizaxe significativa falamos dunha aprendizaxe que o alumno integra, non memoriza, xa que o aprendido está relacionado coas súa experiencia, co seu día a día. Falamos de aprendizaxe siginificativa cando nunha aula de 2º de ESO, mentras  se desenvolve unha actividade, un alumno que habitualmente se senta detrás se levanta, colle o diccionario e le: “Xitano: aproveitado, astuto, enganador”. ou “Gitano: trapacero (que con astucias, falsedades y mentiras procura engañar a alguien en un asunto)”. Así é como nos vedes? Preguntou o rapaz. Silencio.

[…]

Comunicando coa República Dominicana

Despois de repasar os contidos da sesión anterior, Roi presentou aos mozos e mozas da República Dominicana e viron as videocartas que lle mandaron. Coñeceron a súa escola e o seu modo de vida.

A actividade a realizar consistía na gravación dun vídeo no que o alumnado vilagarcián respostou ás preguntas que lle facían: como era o clima, se eran amistosos, se se cortaba a auga, o tipo de música que lle gustaba ou os seus deportes favoritos.

 

29 Marzo, 2019|Categorías: Blog, Escola, IES Castro Alobre, Interculturalidade, Racismo e Xenofobia, Sociedade, Videocartas|

Obradoiro 5 – Stop prexuízos racistas!!

Tendemos a xulgar pola pel, pola cor, polas diferenzas culturais… Seguimos facéndoo a pesar de que as diferenzas nos poderían enriquecer, e moito. Desta volta, o obradoiro EPDLAB afondou no tema dos prexuízos étnicos. En palabras de Antón, “o outro día tivemos unha charla con AGARESO, e estivemos falando sobre os prexuízos de cara a grupos de persoas, coma poden se os xitanos… visualizamos diferentes situacións e mesmo instalamos unha app para crear texto contra os prexuízos!!”

Sesión 5 de EpdLAB: aprendizaxe significativa

Cando se fala de aprendizaxe significativa falamos dunha aprendizaxe que o alumno integra, non memoriza, xa que o aprendido está relacionado coas súa experiencia, co seu día a día. Falamos de aprendizaxe siginificativa cando nunha aula de 2º de ESO, mentras  se desenvolve unha actividade, un alumno que habitualmente se senta detrás se levanta, colle o diccionario e le: “Xitano: aproveitado, astuto, enganador”. ou “Gitano: trapacero (que con astucias, falsedades y mentiras procura engañar a alguien en un asunto)”. Así é como nos vedes? Preguntou o rapaz. Silencio.

[…]

1 Marzo, 2019|Categorías: Blog, Colectivos Culturais, Gifs, Micro-videos|