Segunda actividade de EpDlab no IES de Brión: combatendo o odio e os bulos
Esta semana continuamos co proxecto #EpDlab10 no IES de Brión cun obradoiro de. Desta vez reflexionamos sobre os discursos de odio, o racismo, o machismo e a influencia das fake news, aprendendo a combatelos cunha ferramenta clave: a creación de vídeos con mensaxes positivas.
O alumnado destacou o impacto dos prexuízos e a desigualdade no mundo, recoñecendo que moitas veces as noticias e imaxes non amosan toda a verdade. Reflexionaron sobre a importancia de entender o contexto e evitar xulgar sen información. Como sinalaron algúns participantes: *”Non aos discursos de odio”*, *”Unha imaxe non interpreta todo”* e *”As cousas non son sempre o que parecen.”*
Tamén compartiron aprendizaxes clave, como identificar fake news e comprender que detrás de toda información esta a subxectividade de quen a publica ou inlcluso os seus intereses. Foi un obradoiro que puxo […]
2º obradoiro: bulos e fake news.
Toda a información que lemos e vemos nas redes e nos medios é fiable? Como recoñecer os bulos ou “fake news”? Por que en ocasións damos por certas informacións que non o son? […]
Obradoiro 2 no IES Carlos Casares
A información é poder, pero tamén responsabilidade. As fake news xogan un papel crucial na propagación do discurso de ódio, e, por iso, é vital aprendermos a detectalas. O noso alumnado de 2º ESO traballou hoxe na reflexión sobre a importancia de identificar e combater as noticias falsas, imprescindíbel para frearmos a intolerancia e a división na nosa sociedade, e gravou un vídeo sobre o aprendido.
Obradoiro 1: aprendizaxes para o cambio social
Este ano, o primeiro obradoiro da décima edición de EpDLab (si, xa van q0e anos!) comezou cunha dinámica colectiva onde o alumnado compartiu as súas expectativas e necesidades en torno ás temáticas do proxecto. Durante a sesión, destacamos a educación como un dereito universal, esencial para crear un futuro máis xusto e igualitario para todas as persoas.
A través dinámicas de pensamento colectivo, mapas sobre a distribución do acceso á educación ou estatísticas sobre a desigualdade, vimos como a educación é clave para reducir as diferenzas de oportunidades. Tamén, exploramos os ODS e coñecemos a traballo de mulleres activistas que loitaron pola educación, ofrecendo exemplos de cambio real.
As conclusións do alumnado foron claras e reflexivas: “a educación é un dereito fundamental”, “non todo o mundo teñen as mesmas oportunidades” ou “antes pensaba que as mulleres podían estudar e agora sei […]
Benvida ao proxecto EpDlab no IES Illa de Ons! 🌍🎓
Hoxe iniciamos o proxecto EpDlab, unha aventura educativa para reflexionar sobre os Dereitos Humanos, os Obxectivos de Desenvolvemento Sostible (ODS) e como transformar o mundo desde o local.
No primeiro obradoiro, o alumnado destacou a importancia da educación como chave para o cambio e reflexionou sobre temas como as inxustizas sociais e o impacto dos pequenos pasos cara a un mundo mellor. Aprenderon que os ODS si teñen utilidade, que calquera persoa pode marcar a diferenza e que sempre é posible axudar, mesmo con pequenos cambios.
Tamén descubriron curiosidades como a historia de Malala e reafirmaron a idea de que “o que non ocorre aquí non significa que non ocorra noutros sitios”. Foi unha experiencia produtiva, impactante e, sobre todo, entretida.
Este é só o comezo. Xuntos continuaremos reflexionando, aprendendo e actuando para mellorar o […]
Comezo de EpDlab no IES Pintor Colmeiro de Silleda
Este mes iniciamos o proxecto EpDlab no IES Pintor Colmeiro de Silleda cun obradoiro onde reflexionamos sobre a igualdade, o respecto e a educación como dereito fundamental.
O alumnado destacou que actividades como esta axudan a valorar a sorte que temos, recoñecer as desigualdades que persisten no mundo e comprender o impacto da educación para cambiar vidas. Aprenderon historias inspiradoras como a de Malala e Sonita, que lles fixeron ver que pequenos pasos poden marcar grandes diferenzas.
Como un deles resumiu:“Temos que mellorar o mundo. Seguimos avanzando con ilusión neste camiño de reflexión e aprendizaxe.
Segunda actividade de EpDlab no IES de Brión: combatendo o odio e os bulos
Esta semana continuamos co proxecto #EpDlab10 no IES de Brión cun obradoiro de. Desta vez reflexionamos sobre os discursos de odio, o racismo, o machismo e a influencia das fake news, aprendendo a combatelos cunha ferramenta clave: a creación de vídeos con mensaxes positivas.
O alumnado destacou o impacto dos prexuízos e a desigualdade no mundo, recoñecendo que moitas veces as noticias e imaxes non amosan toda a verdade. Reflexionaron sobre a importancia de entender o contexto e evitar xulgar sen información. Como sinalaron algúns participantes: *”Non aos discursos de odio”*, *”Unha imaxe non interpreta todo”* e *”As cousas non son sempre o que parecen.”*
Tamén compartiron aprendizaxes clave, como identificar fake news e comprender que detrás de toda información esta a subxectividade de quen a publica ou inlcluso os seus intereses. Foi un obradoiro que puxo […]
2º obradoiro: bulos e fake news.
Toda a información que lemos e vemos nas redes e nos medios é fiable? Como recoñecer os bulos ou “fake news”? Por que en ocasións damos por certas informacións que non o son? […]
Obradoiro 2 no IES Carlos Casares
A información é poder, pero tamén responsabilidade. As fake news xogan un papel crucial na propagación do discurso de ódio, e, por iso, é vital aprendermos a detectalas. O noso alumnado de 2º ESO traballou hoxe na reflexión sobre a importancia de identificar e combater as noticias falsas, imprescindíbel para frearmos a intolerancia e a división na nosa sociedade, e gravou un vídeo sobre o aprendido.
Obradoiro 1: aprendizaxes para o cambio social
Este ano, o primeiro obradoiro da décima edición de EpDLab (si, xa van q0e anos!) comezou cunha dinámica colectiva onde o alumnado compartiu as súas expectativas e necesidades en torno ás temáticas do proxecto. Durante a sesión, destacamos a educación como un dereito universal, esencial para crear un futuro máis xusto e igualitario para todas as persoas.
A través dinámicas de pensamento colectivo, mapas sobre a distribución do acceso á educación ou estatísticas sobre a desigualdade, vimos como a educación é clave para reducir as diferenzas de oportunidades. Tamén, exploramos os ODS e coñecemos a traballo de mulleres activistas que loitaron pola educación, ofrecendo exemplos de cambio real.
As conclusións do alumnado foron claras e reflexivas: “a educación é un dereito fundamental”, “non todo o mundo teñen as mesmas oportunidades” ou “antes pensaba que as mulleres podían estudar e agora sei […]
Benvida ao proxecto EpDlab no IES Illa de Ons! 🌍🎓
Hoxe iniciamos o proxecto EpDlab, unha aventura educativa para reflexionar sobre os Dereitos Humanos, os Obxectivos de Desenvolvemento Sostible (ODS) e como transformar o mundo desde o local.
No primeiro obradoiro, o alumnado destacou a importancia da educación como chave para o cambio e reflexionou sobre temas como as inxustizas sociais e o impacto dos pequenos pasos cara a un mundo mellor. Aprenderon que os ODS si teñen utilidade, que calquera persoa pode marcar a diferenza e que sempre é posible axudar, mesmo con pequenos cambios.
Tamén descubriron curiosidades como a historia de Malala e reafirmaron a idea de que “o que non ocorre aquí non significa que non ocorra noutros sitios”. Foi unha experiencia produtiva, impactante e, sobre todo, entretida.
Este é só o comezo. Xuntos continuaremos reflexionando, aprendendo e actuando para mellorar o […]
Comezo de EpDlab no IES Pintor Colmeiro de Silleda
Este mes iniciamos o proxecto EpDlab no IES Pintor Colmeiro de Silleda cun obradoiro onde reflexionamos sobre a igualdade, o respecto e a educación como dereito fundamental.
O alumnado destacou que actividades como esta axudan a valorar a sorte que temos, recoñecer as desigualdades que persisten no mundo e comprender o impacto da educación para cambiar vidas. Aprenderon historias inspiradoras como a de Malala e Sonita, que lles fixeron ver que pequenos pasos poden marcar grandes diferenzas.
Como un deles resumiu:“Temos que mellorar o mundo. Seguimos avanzando con ilusión neste camiño de reflexión e aprendizaxe.