Segundo obradoiro EpDLab: bulos, fake news e discurso de odio.
Todo o que lemos en prensa e redes é verdadeiro? É a información sempre subxectiva, como estudiamos en clase de lingua? As imaxes que acompañan a unha noticia tamén comunican? Todos os temas son tratados do mesmo xeito? E todos os protagonistas de noticias?
Obradoiro 2: fake news e discurso de odio
Neste mes de decembro realizamos o segundo obradoiro de EpDLab. Como en anos anteriores, para comezar fixemos un pequeno xogo con xornais de noticias da prensa e outros de El Mundo Today. Esta actividade sempre e divertida e, ademais, tiran aprendizaxes relevantes sobre as dificultades para distinguir unha noticia real doutra que non o é. Sobre todo, cando esa noticia falsa serve para reafirmas nosa percepción.
Tamén falamos de discurso de odio cara diferentes colectivos: persoas migrantes, movemento feminista, ou persoas en situación de pobreza. Para facer isto empregamos materiais de anos anteriores pero tamén outros actualizados. Con vídeos de Afropoderossa ou de Lamine Thior. Con este segundo vídeo quixemos facer ver como o discurso de odio ten un impacto real na vida das persoas e ser conscientes diso para contribuír a […]
#epdlab9 Segundo Obradoiro: buscando fakes!
Segundo obradoiro de #epdlab9 , desta volta adicado a ler os medios de comunicación con lentes antibulos . Da man de Roi, o alumnado de 2⁰ da ESO foi quen de aprender a visualizar contidos mediáticos de forma crítica detectando, analizando e desmentindo […]
Obradoiro 1: educación e ODS
Arrincou o EpDLab nas aulas por novena vez. Esta primeira actividade serviu para tomarlle o pulso aos diferentes grupos e tamén para falar de educación. En particular, do dereito á educación vencellando este dereito cos ODS. A idea deste primeiro obradoiro tamén é a de ligar o particular, a realidade de cada unha das aulas do proxecto, co global, as diferentes realidades que a infancia e a adolescencia vive arredor do mundo.
Para isto fixemos, en primeiro lugar, unha cartografía da escola que lles gustaría e tamén das aprendizaxes que tiraron ata día de hoxe. Como o ano anterior, xurdiron respostas ben maduras coma esta dun grupo de 1º de ESO sobre que materia que non existe, debería existir e ser obrigatoria: “unha materia na que teñamos que falar da educación, do respecto e da igualdade. O nome vai ser: todos […]
O futuro que queremos
Primeiro obradoiro do EpDLab e xa nos deron abondo no que pensar! […]
QUE IMPORTANTE É O ENSINO!
Segundo obradoiro EpDLab: bulos, fake news e discurso de odio.
Todo o que lemos en prensa e redes é verdadeiro? É a información sempre subxectiva, como estudiamos en clase de lingua? As imaxes que acompañan a unha noticia tamén comunican? Todos os temas son tratados do mesmo xeito? E todos os protagonistas de noticias?
Obradoiro 2: fake news e discurso de odio
Neste mes de decembro realizamos o segundo obradoiro de EpDLab. Como en anos anteriores, para comezar fixemos un pequeno xogo con xornais de noticias da prensa e outros de El Mundo Today. Esta actividade sempre e divertida e, ademais, tiran aprendizaxes relevantes sobre as dificultades para distinguir unha noticia real doutra que non o é. Sobre todo, cando esa noticia falsa serve para reafirmas nosa percepción.
Tamén falamos de discurso de odio cara diferentes colectivos: persoas migrantes, movemento feminista, ou persoas en situación de pobreza. Para facer isto empregamos materiais de anos anteriores pero tamén outros actualizados. Con vídeos de Afropoderossa ou de Lamine Thior. Con este segundo vídeo quixemos facer ver como o discurso de odio ten un impacto real na vida das persoas e ser conscientes diso para contribuír a […]
#epdlab9 Segundo Obradoiro: buscando fakes!
Segundo obradoiro de #epdlab9 , desta volta adicado a ler os medios de comunicación con lentes antibulos . Da man de Roi, o alumnado de 2⁰ da ESO foi quen de aprender a visualizar contidos mediáticos de forma crítica detectando, analizando e desmentindo […]
Obradoiro 1: educación e ODS
Arrincou o EpDLab nas aulas por novena vez. Esta primeira actividade serviu para tomarlle o pulso aos diferentes grupos e tamén para falar de educación. En particular, do dereito á educación vencellando este dereito cos ODS. A idea deste primeiro obradoiro tamén é a de ligar o particular, a realidade de cada unha das aulas do proxecto, co global, as diferentes realidades que a infancia e a adolescencia vive arredor do mundo.
Para isto fixemos, en primeiro lugar, unha cartografía da escola que lles gustaría e tamén das aprendizaxes que tiraron ata día de hoxe. Como o ano anterior, xurdiron respostas ben maduras coma esta dun grupo de 1º de ESO sobre que materia que non existe, debería existir e ser obrigatoria: “unha materia na que teñamos que falar da educación, do respecto e da igualdade. O nome vai ser: todos […]
O futuro que queremos
Primeiro obradoiro do EpDLab e xa nos deron abondo no que pensar! […]