Loading...
BLOG2017-10-26T19:23:32+02:00
2012, 2022

Bulos e Fake news. Unha ollada crítica aos medios e redes.

20 Decembro, 2022|Categorías: Blog, Cine e dobraxe, IES Praia Barraña, Racismo e Xenofobia, Temas, Xéneros e Narrativas|

No mes de decembro tocou reflexionar sobre a información que difunden os medios de comunicación e as redes sociais. Somos capaces de diferenciar unha información verdadeira doutra falsa? O certo é que non resulta tan doado, porque hai mecanismos sinxelos para facernos crer que unha noticia é auténtica aínda que non o sexa, e, ás veces, a realidade supera a ficción, e cousas que damos por falsas son verdadeiras. A partir dunha actividade para distinguir noticias reais e falsas, arrancamos a sesión. […]

1912, 2022

Obradoiro 2: Unha de bulos

19 Decembro, 2022|Categorías: Blog, Cine e dobraxe, IES Pintor Colmeiro, Medios, Micro-videos, Racismo e Xenofobia|

Para o noso segundo obradoiro de EpDLab centrámonos nos bulos e nos discursos de odio. O importante é ler de forma crítica a información que nos chega porque non sempre é obxectiva, independentemente de onde se publique. Os bulos non son cousa nova: os romanos xa facían uso deles para amañar as eleccións.

A outra idea central do día foron os discursos de odio e como se emprega a subxectividade para chegar ao público desexado. Unha imaxe non debera ter máis dunha lectura pero por desgraza vemos como se empregan para promover os intereses duns poucos. Temos que pensar a onde nos poden levar tales discursos de odio. #stopbulos #discursosdeodionon

1412, 2022

Obradoiro 1: a educación como dereito

14 Decembro, 2022|Categorías: Blog, Educación e DDHH, Fotografía, Sen categorizar|

Arrincamos o primeiro obradoiro do EpDLab 22-23 con unha actividade totalmente nova. Decidimos nesta edición modificar o itinerario didáctico en base as achegas recollidas nun traballo de investigación-acción levado a cabo o curso pasado con alumnado que pasara por EpDLab ao longo dos diferentes cursos. Deste xeito, o obradoiro de “sexismo nos medios” co que comezabamos ata agora deixou de facerse. Pero, ollo! Non desapareceu a temática, senón que pasou a integrarse de forma transversal e explícita en todas as actividades. Deste xeito, sorteamos o efecto rebote en relación á saturación percibida polo alumando en temática de igualdade pero non porque creamos que non faga falta, senón porque hai que traballala doutro xeito.

Así, esta primeira sesión decidimos comezar visibilizando a importancia de educación e súa relación coa xustiza social e as oportunidades. Comezamos facendo un mapa da educación que lles […]

1312, 2022

Moito máis que currículo

13 Decembro, 2022|Categorías: Blog, Economía solidaria, Educación e DDHH, Escola, Gifs, IES Carlos Casares, Interculturalidade, Medios, Memes, Racismo e Xenofobia, Sociedade|

Este luns 12 de decembro visitounos Roi de Agareso, e falounos da “Educación de calidade “ reflexionando sobre o valor da escola e as distintas aprendizaxes mais aló dos contidos curriculares. Pensamos no noso “eu” dentro duns anos, valorando que actividades que realizamos agora servirán para que ese “eu” sexa un cidadán íntegro. Valoramos taména as diferentes oportunidades de acceso á escola que teñen nenas e nenos ao longo de todo o planeta.

Bulos e Fake news. Unha ollada crítica aos medios e redes.

No mes de decembro tocou reflexionar sobre a información que difunden os medios de comunicación e as redes sociais. Somos capaces de diferenciar unha información verdadeira doutra falsa? O certo é que non resulta tan doado, porque hai mecanismos sinxelos para facernos crer que unha noticia é auténtica aínda que non o sexa, e, ás veces, a realidade supera a ficción, e cousas que damos por falsas son verdadeiras. A partir dunha actividade para distinguir noticias reais e falsas, arrancamos a sesión. […]

20 Decembro, 2022|Categorías: Blog, Cine e dobraxe, IES Praia Barraña, Racismo e Xenofobia, Temas, Xéneros e Narrativas|

Obradoiro 2: Unha de bulos

Para o noso segundo obradoiro de EpDLab centrámonos nos bulos e nos discursos de odio. O importante é ler de forma crítica a información que nos chega porque non sempre é obxectiva, independentemente de onde se publique. Os bulos non son cousa nova: os romanos xa facían uso deles para amañar as eleccións.

A outra idea central do día foron os discursos de odio e como se emprega a subxectividade para chegar ao público desexado. Unha imaxe non debera ter máis dunha lectura pero por desgraza vemos como se empregan para promover os intereses duns poucos. Temos que pensar a onde nos poden levar tales discursos de odio. #stopbulos #discursosdeodionon

19 Decembro, 2022|Categorías: Blog, Cine e dobraxe, IES Pintor Colmeiro, Medios, Micro-videos, Racismo e Xenofobia|

Obradoiro 1: a educación como dereito

Arrincamos o primeiro obradoiro do EpDLab 22-23 con unha actividade totalmente nova. Decidimos nesta edición modificar o itinerario didáctico en base as achegas recollidas nun traballo de investigación-acción levado a cabo o curso pasado con alumnado que pasara por EpDLab ao longo dos diferentes cursos. Deste xeito, o obradoiro de “sexismo nos medios” co que comezabamos ata agora deixou de facerse. Pero, ollo! Non desapareceu a temática, senón que pasou a integrarse de forma transversal e explícita en todas as actividades. Deste xeito, sorteamos o efecto rebote en relación á saturación percibida polo alumando en temática de igualdade pero non porque creamos que non faga falta, senón porque hai que traballala doutro xeito.

Así, esta primeira sesión decidimos comezar visibilizando a importancia de educación e súa relación coa xustiza social e as oportunidades. Comezamos facendo un mapa da educación que lles […]

14 Decembro, 2022|Categorías: Blog, Educación e DDHH, Fotografía, Sen categorizar|

Moito máis que currículo

Este luns 12 de decembro visitounos Roi de Agareso, e falounos da “Educación de calidade “ reflexionando sobre o valor da escola e as distintas aprendizaxes mais aló dos contidos curriculares. Pensamos no noso “eu” dentro duns anos, valorando que actividades que realizamos agora servirán para que ese “eu” sexa un cidadán íntegro. Valoramos taména as diferentes oportunidades de acceso á escola que teñen nenas e nenos ao longo de todo o planeta.
Go to Top