Consumo Responsable
O pasado xoves o alumnado de 1° ESO B traballou con Roi nun novo obradoiro de #epdlab8, organizado por AGARESO. Desta vez tocou reflexionar sobre o consumo responsable: necesitamos todo o que consumimos? Sabemos o impacto que ten no medio ambiente a fabricación dos productos que compramos? Que son os produtos de proximidade? Como funciona a publicidade? Que é a contrapublicidade? Para rematar, o alumnado creou coa app canva textos contrapublicitarios.
5º obradoiro: Pegada ecolóxica
Neste quinto obradoiro tratamos o consumo responsable, o medio ambiente e a contrapublicidade. Falamos do consumo en exceso de auga, de cantos litros fan falla para fabricar a nosa roupa, da explotación textil e do pouco que cuidan do noso planeta as grandes empresas como Coca-cola, Nestle, etc. Tamén nós debemos deixar a nosa pegada ecolóxica.
Obradoiro 5: a xeración que quere coidar o planeta
– Cantos litros de auga se precisas para facer uns vaqueiros?
– 30? 50?
– Máis.
– 300!? 1000!?
-Máis.
– Pero cantos??
– 7500 litros
– Como? Non pode ser!
Este diálogo, cifra arriba ou abaixo, tivémolo en todas as aulas ao facer o obradoiro 5 sobre consumo responsable. É que, segundo un informe de Nacións Unidas, o ciclo produtivo completo para a fabricación duns vaqueiros ten ese custe para o planeta. As cifras poden variar segundo o informe pero todas elas se sitúan nunha marxe de miles de litros. Que o noso estilo de vida non é sustentable, sabémolo, pero non sempre somos conscientes. Disto vai a sesión, de ver o impacto da nosa forma de vida no planeta e de pensar alternativas dende o colectivo. Porque está claro que as pequenas accións contan, pero a mirada ten que estar no sistema: na […]
Obradoiro 6: Aprendizaxes, activismo e cambio social.
Todo o bo remata. Cando nos embarcamos nesta aventura, sabiamos que sería só para este curso. Por sorte, aquelo que aprendemos quedará sempre con nós, así como a experiencia tan fantástica que supuxo para nós o EpDLab.
Neste derradeiro obradoiro fixemos un repaso por todos os anteriores e para sorpresa de unha mesma, a información seguía alí; é o que ten a apredizaxe significativa!
Para cerrar esta última sesión, falamos de activismo e cambio social e como non, creáronse ONGs que deixan de manifesto o potencial da xuventude. Gracias a AGARESO, gracias a Roi e a María e gracias ao alumnado participante.
Obradoiro 5: Non hai PLANeta B! Sostibilidade, consumo responsable e activismo.
Como continuación ao xa traballado no Hackaton, no obradoiro 5 seguimos a ver como a sostibilidade e o coidado do medio ambiente é algo de todes. Ás veces non nos paramos a pensar en todas as opcións que temos como consumidores.
Gracias rapazada unha vez máis por demostrarnos que sodes o futuro!!!
Obradoiro 6: planificando cambios globais
Este venres 12 de maio o grupo de 2º da ESO tivo a última xornada do #Epdlab8 , na que logo de facer un repaso ás outras visitas de Roi o alumnado respoudeu nun mural comun “Padlet” á pregunta: que aprendiches en #Epdelab? Para rematar a sesión nenas e nenos planificaron unha acción de traballo nunha asociación ficticia, porque “os cambios veñen cando moitas persoas se unen nun mesmo proxecto en común, e porque a partir de accións locais pódense lograr cambios globais”.
Consumo Responsable
O pasado xoves o alumnado de 1° ESO B traballou con Roi nun novo obradoiro de #epdlab8, organizado por AGARESO. Desta vez tocou reflexionar sobre o consumo responsable: necesitamos todo o que consumimos? Sabemos o impacto que ten no medio ambiente a fabricación dos productos que compramos? Que son os produtos de proximidade? Como funciona a publicidade? Que é a contrapublicidade? Para rematar, o alumnado creou coa app canva textos contrapublicitarios.
5º obradoiro: Pegada ecolóxica
Neste quinto obradoiro tratamos o consumo responsable, o medio ambiente e a contrapublicidade. Falamos do consumo en exceso de auga, de cantos litros fan falla para fabricar a nosa roupa, da explotación textil e do pouco que cuidan do noso planeta as grandes empresas como Coca-cola, Nestle, etc. Tamén nós debemos deixar a nosa pegada ecolóxica.
Obradoiro 5: a xeración que quere coidar o planeta
– Cantos litros de auga se precisas para facer uns vaqueiros?
– 30? 50?
– Máis.
– 300!? 1000!?
-Máis.
– Pero cantos??
– 7500 litros
– Como? Non pode ser!
Este diálogo, cifra arriba ou abaixo, tivémolo en todas as aulas ao facer o obradoiro 5 sobre consumo responsable. É que, segundo un informe de Nacións Unidas, o ciclo produtivo completo para a fabricación duns vaqueiros ten ese custe para o planeta. As cifras poden variar segundo o informe pero todas elas se sitúan nunha marxe de miles de litros. Que o noso estilo de vida non é sustentable, sabémolo, pero non sempre somos conscientes. Disto vai a sesión, de ver o impacto da nosa forma de vida no planeta e de pensar alternativas dende o colectivo. Porque está claro que as pequenas accións contan, pero a mirada ten que estar no sistema: na […]
Obradoiro 6: Aprendizaxes, activismo e cambio social.
Todo o bo remata. Cando nos embarcamos nesta aventura, sabiamos que sería só para este curso. Por sorte, aquelo que aprendemos quedará sempre con nós, así como a experiencia tan fantástica que supuxo para nós o EpDLab.
Neste derradeiro obradoiro fixemos un repaso por todos os anteriores e para sorpresa de unha mesma, a información seguía alí; é o que ten a apredizaxe significativa!
Para cerrar esta última sesión, falamos de activismo e cambio social e como non, creáronse ONGs que deixan de manifesto o potencial da xuventude. Gracias a AGARESO, gracias a Roi e a María e gracias ao alumnado participante.
Obradoiro 5: Non hai PLANeta B! Sostibilidade, consumo responsable e activismo.
Como continuación ao xa traballado no Hackaton, no obradoiro 5 seguimos a ver como a sostibilidade e o coidado do medio ambiente é algo de todes. Ás veces non nos paramos a pensar en todas as opcións que temos como consumidores.
Gracias rapazada unha vez máis por demostrarnos que sodes o futuro!!!
Obradoiro 6: planificando cambios globais
Este venres 12 de maio o grupo de 2º da ESO tivo a última xornada do #Epdlab8 , na que logo de facer un repaso ás outras visitas de Roi o alumnado respoudeu nun mural comun “Padlet” á pregunta: que aprendiches en #Epdelab? Para rematar a sesión nenas e nenos planificaron unha acción de traballo nunha asociación ficticia, porque “os cambios veñen cando moitas persoas se unen nun mesmo proxecto en común, e porque a partir de accións locais pódense lograr cambios globais”.